Istun yksin kotona ja juon drinkkiä. Hän lähti kaupungille. Ajattelin viihdyttää itseäni kirjoittamalla.

Kolmas kerta toden sanoo. Harrastimme sänkykivaa tänään jo kolmannen kerran. Olemmeko aina näin ahkeria? Emme. Mun halut johtunee kai siitä, että naistenpäivät on aluillaan. Mulla tekee aina mieli ennen menkkoja ja varmaan se menkkojen aiheuttama taukokin liittyy jotenkin asiaan. Pitää harrastaa kivaa taukopäivienkin edestä.

Meidän seksielämämme on ollut aina kiihkeää, lukuunottamatta niitä joitakin haluttomuuskausia. Seurustelun alkuaikoina en pystynyt nauttimaan seksistä täysin rinnoin, koska aina oli joitain häiriötekijöitä. Asuimme silloin molemmat omien vanhempien luona. Harvoin saimme olla toisen luona kahdestaan - paikalla oli äitiä, isää, sisaruksia ja elukoita. Meillä häärimme oven takana hiirenhiljaa. Oikeastaan teimme sitä koko ajan, aina kun oli tylsää. Kun olimme Hänen luona.. No, Hänen vanhemmilla on pieni rivitalopätkä ja nukuimme aina olohuoneessa, Hänen vanhempansa nukkuivat ihan seinän vieressä. Joskus yritimme hiljaa jotain hääriä. Kerran anoppi meni vessaan minuutti sen jälkeen, kun olimme lopetelleet puuhat. Kuulikohan hän? Usein menimme käymään Hänen vanhempiensa "tuvassa". Tupa on pieni erämökki vähän matkan päässä Hänen vanhempiensa luota. Menimme sinne ja nussimme keskellä metsää pimeässä mökkerössä. En minä sielläkään pystynyt rauhassa keskittymään, koska pelotti koko ajan, että joku tulee.

Hän muutti omaan kämppään vuoden 2006 alussa. Se oli yhtä juhlaa se! Oli ihanaa loikoilla sängyssä koko päivä, nussia, keittää kahvia alasti, niin ettei kukaan häirinnyt. Siitä lähtien olen nauttinut seksistämme paljon, mutta nykyään nautin siitä vielä enemmän. Olen pohtinut, mistä nautinnon kasvu on voinut johtua. "Harjoitus tekee mestarin" on varmaan yksi syistä. En tiedä, vaikuttaako se mitenkään asiaan, että olen hommannut pillerit vasta lähiaikoina. Värkkäsimme kumin kanssa siis yli kolme vuotta. Kerron tuosta kumi-pilleri asiasta myöhemmin. Hän on alkanut ottaa minua myös enemmän huomioon seksin aikana. Ennen se tuntui olevan vain suoritus - Hän rynkytti vain omaksi ilokseen ja tyydytyksekseen, minulla ei ollut niin väliä. Minä mainitsin Hänelle asiasta joskus. Nyt Hän on alkanut tulkitsemaan minua: miltä minusta tuntuu, koska tuntuu hyvältä, koska tehdään liian nopeaan tahtiin, koska saa rynkyttää niin, että sänky on hajoamispisteessä. Olemme myös löytäneet sen asennon, mistä molemmat pitävät. Emme kuitenkaan nussi aina samassa asennossa, vaihtelu virkistää. Asennoista kerron myös myöhemmin.

Voisin laittaa nukkumaan. Viime öiset viiden tunnin yöunet vähän verottaa. Pitikin mennä nussimaan ;)

Päivän saldo: 3 kertaa.