Riita siis pystyssä. En oikein tiedä, mistä tämä riita alkoi. Varmaan minun kiukuttelusta ja siitä se sitten lähti vaan kehkeytymään oikein kunnolla.. Silmät ovat ihan turvoksissa, kun olen pillittäny eilisen illan/yön ja tämän aamun. On vain jotenkin paha olla. Vituttaa.

Hän oli eilen illalla kaupungilla. Miesten aikataulut ovat kyllä niin kummalliset. Ainhana sitä sanotaan, että naisia pitää odottaa, mutta pah. Hän sanoi eilen tulevansa ennen yhtä, mutta tulikin kahdelta. Kai tässä pitää pikkuhiljaa alkaa opetella se, että miesten aikataulu pitää kertoa aina kahdella. Olenhan minä kertonut sen, että Hänen runkkaamisensa ärsyttää minua? Varsinkin silloin, kun minä olen käytettävissä ja paikan päällä. No, tänään aamulla meinasin antaa Hänelle anteeksi. Halailtiin sängyllä ja menin sitten vähän ajan päästä tietokoneelle. Minulla on tästä suora näköyhteys sängyn jalkopäähän. Vyötäröstä alaspäin näen kaiken, mutta kasvoja en ollenkaan. Ei kulunut kauaakaan, kun peitto alkoi heilua siihen tahtiin, ettei siellä vain munia rapsuteltu. Äh. En minä tiedä, mikä minua tuossa hommassa niin ärsyttää ja inhottaa. Taitaa jäädä munarikas pääsiäinen saamatta. Ei kiinnosta seksi juuri nyt tippaakaan.

Olisi pitänyt lähteä siskon mukana vanhempieni mökille. Jotenkin tuntuu siltä, että tästä pääsiäisestä tulee helvetin tylsä. Hän soitti äsken, kysyi lähdenkö anoppilassa käymään. En tod. Ei kiinnosta. Voisin ottaa tänään kunnon perskännit.