Kotiuduin eilen vanhempieni luota. Hän haki minut linkkuasemalta ja sanoi heti autoon päästyäni, että "Shh, ole hiljaa." Minä olin vähän aikaa ihan ihmeissäni, mutta sitten Hän ilmoitti, ettei halua suuttua minulle, että Hän haluaa tehdä minulle ruokaa. Oli kyllä todella hyvä, että Hän ilmoitti sen nuin suoraan. Olisin muuten avannut vuolaan valitusvirteni, koska linkkumatka oli niin uuvuttava ja tylsä. Köröttelimme kotiin ja kotona halittiin ja pussailtiin. Oli taas niin ihanaa halata omaa rakastaan, vaikka ei nyt kovin montaa päivää oltukaan erossa. Hän alkoi laittaan ruokaa ja minä hymyilin. Se oli maailman ihanin näky se! Siis se, että Hän teki ruokaa. Voisin haluta nähdä sitä useamminkin.

Harrastimme eilen seksiäkin! *Tuulettaa!* Olihan sitä taukoakin kertynyt jo kolmisen viikkoa, huh! Teki kyllä hyvää. Vähän oli kummallista kyllä, kun kortsun kanssa piti alkaa yhtäkkiä värkkäämään, mutta ei nuita kortsuja tarvitse onneksi enää kuin pari viikkoa, jos sitäkään.

Tiuku
oli kirjoittanut kommentin:
Hui pelottavaa, millaiseksi teillä on nyt mennyt...
Jospa se siitä. Ja juuri tätä silmällä pitäen, minä silloin aikaisemmissa kommenteissani toivotinkin paljon onnea ja jaksamista tälle pillerittömälle ajallenne.
Toivon parasta jatkossakin teille... Älkää nyt vielä kariuttako suhdettanne tuollaisen vuoksi! Koittakaa löytää se yhteinen sävel ja kerro miehellesi miltä sinusta tuntuu jotta se ei ainakaan ole siitä kiinni, ettei miehesi olisi tiennyt mistä se kenkä puristaa.

Ei se elämä ole enää noin kamalaa, onneksi :) Hermot tai hormonit ovat pikkuhiljaa tasaantuneet. Toivottavasti pillereiden uudelleenaloittamisen jälkeen tule uutta hormonihermoromahdusta :D Toivossa on hyvä elää. Eikä meillä nyt sukset ristiin mene pikku riitojen takia. Eikä me melkein neljän vuoden suhdetta pikku riitojen takia aijota kariuttaa :)

Tänään pitäisi juhlistaa hieman vappua. Hän on vieläkin vanhempiensa luona enkä oikein tiedä, koska Hän tulee. Toivottavasti pian. Alkaa oleen hieman tylsää jo, kun olen ollut 3 tuntia yksin. Illalla menemme kaupungille, varmaan suuntaamme jossain vaiheessa baariinkin.

Hyvää vappua kaikille!