Nyt on tullut kyllä hieman pupuiltua viime päivinä, hih. Ensimmäinen kerta kolmeen viikkoon oli siis keskiviikkona ja kerroin siitä edellisessä postauksessani. Torstaina harrastimme kerran ja se kerta oli jo paljon nautinnollisempi kuin keskiviikkoinen. Eilen harrastimme muistaakseni kaksi kertaa. Molemmat kerrat olivat ihan perusjuttuja: hyvältä tuntui, minäkin sain, mutta ei mitään erikoista kerrottavaa. Tänään olemme ehtineet pupuilla jo kaksi kertaa. Sain kerrankin aamuseksiä! Yleensä en saa, koska Hän herää viikonloppuisin joskus kahdentoista jälkeen, kun minä pomppaan sängystä jo yhdeksältä (sisäinen kello, ringring). Aamuseksi on ihan kivaa. Miksi vain ihan kivaa? No. En pidä suutelemisesta heti aamutuimaan ja Hänen on vaikea tulla heti aamusta. Joskus aamuseksin aikaan tuntuu siltä, ettei Hän tule ollenkaan ja seksi vain jatkuu ja jatkuu.

En yleensäkään pidä kovin pitkästä aktista. Ja nyt ei sitten lasketa mukaan esileikkejä. Yleensä meidän akti eli pelkkä yhdyntä kestää semmoiset 5-20min. Joskus olen ajatellut, että tuo on todella lyhyt aika yhdynnälle, kun monet Hänen kaverinsa ovat kehuskelleet, että he kestävät puolesta tunnista tuntiin. Joskus olin heti yhdynnän jälkeen ihan maassa, kun kesto oli vain 10min eikä minusta tuntunut miltään. Syytin Häntä, koska Hän ei kestänyt mielestäni tarpeeksi kauaa jne. Onneksi nuo ajat ovat ohi. Yhdynnän kesto voi olla edelleenkin se 10min, mutta saan melkein joka kerta O:n. Onneksi luin tämän jutun. "Selvityksen mukaan 3-7 minuuttia on "riittävä" aktin kesto, mutta 7-13 minuuttia on "toivottava" pituus. "Liian pitkäksi" katsottiin 10-30 minuuttia kestävä yhdyntä." Siis ajatella! Aktimme kesto onkin normaali! Miksen sitten pidä pitkästä aktista? Jos seksimme kestää liian kauan, siitä tulee tylsää, minä en enää nauti (tai kumpikaan meistä ei nauti), muutun pikkuhiljaa Saharaksi ja siitä tulee lopulta pelkkää inhottavaa puurtamista.

Mutta se aktin pituudesta. En kertonut vielä viimeisimmästä kerrasta. Olin käynyt suihkussa hieman siistiytymässä. Kävin sheivaamassa alapääni, koska olin antanut sen rehottaa jo aika pitkään, kiitos seksittömyyden. Inhoan itseäni karvaisena. Paljon mukavampi olo posliinina ja Hän nuoleekin minua mieluummin silloin, kun alapäässäni ei kasva viidakkoa. Eli sitä silmälläpitäen. Istuin suihkun jälkeen sohvalla pikkupöksyissä ja t-paidassa ja hieroin jalkoihini kosteusvoidetta. Hän istui koneella selin minuun. Otin pikkupöksyt pois ja aloin maanittelemaan Häntä viereeni. Hetki meni ennen kuin Hän kääntyi ja katsoi minuun yllättyneenä. Hän tuli viereeni virne naamalla. Otti paitanikin pois ja olin alasti Hänen edessään. Hän hiveli minua, suuteli rintojani, mahaani, karvatonta kumpuani. Minua jännitti, koska Hän ei ollut käynyt suullaan pitkään aikaan lähelläkään alapäätäni. Se tuntui taivaalliselta! Kiemurtelin, voihkin ja huusin. Hän laittoi sormen sisääni. Sain muutaman kerran. Hän laittoi kaksi sormea sisääni. Hänellä on mielettömän isot sormet minun sormiini verrattuna. Riisuin Häneltä vaatteet. Siirryimme jossain vaiheessa sängylle. Hän jatkoi nuolemistani vähän aikaa, sitten rakastelimme. Aktin kesto oli ehkä 5min, mutta esileikkien kera koko homma kesti melkeinpä tunnin. Tunnissa ehdin saada ainakin kymmenen O:ta. Pitkästä aikaa seksiä harrastaessa tuli kuuma ja hiki! Iho oli nihkeä ja märkä.

Vieläkin menee kylmät väreet, kun ajattelen tuota.