Olen lukenut sinkkujen pitämiä seksiblogeja: seksihurjastelua, erilaista seksiä, eri ihmisten kanssa. Minä olen harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa, Hänen kanssaan. En ole koskaan lähtenyt baarista eri miehen kanssa, harrastanut yhden illan juttuja, nähnyt erikokoisia ja erimuotoisia peniksiä. Lähden baarista aina saman miehen matkaan, harrastan seksiä aina saman miehen kanssa, samoissa asennoissa, saman kaavan mukaan. Olen nähnyt livenä vain sen yhden peniksen. Aina samanmuotoinen ja -kokoinen. Nussinkohan Hänen kanssaan vielä 20 vuodenkin päästä?

Joskus harmittaa se, etten ole hurjastellut teinivuosinani, vaan aloitin pian vakavan suhteen. Sekin myös harmittaa, että aloitimme seksielämämme niin äkkiä. Olisi ollut jännempää ensin tutustua toisen vartaloihin ja leikkiä, kasvattaa halua ja odottaa. Turha sitä on enää katua. En voi palata ajassa taaksepäin ja muuttaa tapahtunutta. Minulla on joskus ikävä sitä alkuhuuman tunnetta: vatsassa kihelmöi, pimppi litisee jo pelkästä kosketuksesta. Pimppini ei enää kostu niin kuin ennen. Tosin, joskus se käyttäytyy kuin maailman suurin vesiputous, mutta erittäin harvoin. Käytämme liukuvoidetta, ehkä parhain keksintö ikinä!

Mahaan sattuu. Tervetuloa naistenpäivät, ärr. Aamulla oli kauhea panetus päällänsä, mutta ei voi niin ei voi.