Munarikas pääsiäinen ei loppunut nuihin viiteen kertaan. Sunnuntaina rakastelimme vielä kerran ja eilen, maanantaina kerran. Tänään emme ole hädin tuskin päässeet halimaan, koska koulut ja työt ovat alkaneet.

Sunnuntain viimeinen sessio oli kuumaa kamaa! Makasin sohvalla, kun Hän teki tietokoneella jotain, katseli varmaanki autoja. Aloin leikilläni vähentämään vaatteitani, koska halusin Hänen huomion itseeni: paita, ei rintaliivejä, housut, hipstersit ja aivan viimeisenä sukat lensivät lattialle. Hän tuli viereeni ja naureskeli, ei ottanut minua vakavissaan, enkä kyllä minäkään ottaanut aluksi tilannetta ollenkaan vakavissani. Hän ilmoitti, ettei Hän ole oikein halukkaalla päällä juuri nyt. "Yritäppä vaan saada mut haluumaan. Siinä sulle haastetta!" Ja minähän otin neuvosta vaarin.

Käskin Häntä ottamaan vaatteet pois, aivan kaikki. Autoin Häntä housujen kanssa. Ei Häntä kyllä paljoa tarvinnut lämmitellä, koska housuista bongahti semmoinen komistus, että huh! Tein sohvalle tilaa ja käskin Häntä istumaan. Hain laatikosta Klickiä eli liukuvoidetta (suosittelen!). Kävelin Hänen viereensä ja istuin hajareisin Hänen syliinsä. Kiusasin Häntä, suutelimme ja härnäsimme toisiamme. Rakastelimme ensin sylikkäin. Tuntui ihanalta hallita tilannetta. Vaihdoimme asentoa doggystyleen. Makasin tyynyjen ja peittojen päällä ja Hän rakasteli minua takaapäin. En ole kovin äänekäs seksin aikana, mutta nyt oli aivan pakko huutaa ja inistä ja murista ja läähättää jne. Käskin Häntä loppuvaiheessa nussimaan minua lujaa. Hän tuli kovaa minun sisääni. Taisimme kyllä hieman sotkea sohvaakin ;)

Maanantain seksi oli taas sitä ihan normaalia. Ei mitään ihmeempiä. Seksiä, tai oikeastaan rakastelua, jossa molemmilla tuntuu hyvältä, mutta ei mitään mieltäräjäyttävää kuitenkaan.

Tänään tuskin rakastelemme. Hän on ollu melkein 16 tuntia töissä. Hemmetin työnarkomaani! No ei vais. Hänellä oli kahdeksasta kahteentoista joku koulutus. Kahdestatoista kahteen Hän oli kotona ja meni normaalista kahdelta töihin. Tulee vasta kahdentoista jälkeen. Luulempa, että Hän nukahtaa viidessä sekunnissa päästessään sänkyyn.

Minulle tapahtui tänään pieni äksidentti. Olin ottamassa (e-)pilleriä. Laitoin pikkiriikkisen pillerin kouraani ja aloin ottamaan lasiin vettä hanasta. Pilleri lipsahti lavuaariin, jossa oli likaisia kattiloita. Siirtelin kattiloita ja niistä läikkyi vesi pois. En löytänyt pilleriä mistään ja ehdin ajatella jo, että se luiskahti viemäristä alas. Ei kuitenkaan. Pilleri oli yhden kattilan pohjassa kiinni, vetisenä ja vähän liuenneena. Nappasin sen äkkiä suuhuni.. Toivottavasti pillerin teho ei mitenkään laantunut..? Eihän? Minun pitäisi muuten kohta varata aika gynekologille, yksityiselle, koska en terv.keskukseen saa millään aikaa niin nopeasti, jos yksityisellekään. Minulla on viimeinen pillerilaatta menossa enkä minulla ole edes pillereille mitään reseptiä. Koskaan en ole gynekologilla käynyt saatikka missää muissakaan alapäätutkimuksissa. Meinasin joutua tammikuussa, mutta pari tuntia ennen tutkimusta aika peruttiin. Itkin edellisen yön ihan hillittömänä, jännitin ja oli inhottava olo. En minä halua, että joku tuntematon tulee tonkimaan minun alapäätäni! Ei tunnu oikealta, vaikka olisikin kyse lääkäristä, joka tekee ihan rutiinitarkastusta. Ei, ei, ei. Stressaa ihan hirvittävästi. Hän ymmärtää minun pelkojani, mutta samalla sanoo, että jos en saa aikaa tarpeeksi ajoissa, niin sitten ollaan ilman seksiä. Hänhän ei enää kortsuilla ala värkkäämään. Äh. Miksen voi ajatella vain, että se on ihan normaali toimenpide, kaikki naiset käyvät joskus gynekologilla. Se on vain hyväksi! Ajattelen: Hyi, en tasan varmasti anna kenenkään mummon tai varsinkaan papan tonkia alapäätäni jollain kylmällä välineellä, tirkistellä minun privaattipaikkojani, jonka uskallan vain Hänelle näyttää. Minun polveni ja haarani menevät varmaan lukkoon siellä tutkimuspöydällä..