En ole kirjoitellut moneen päivään mitään. Ei johdu siitä, etteikö vällyjen välissä olisi tapahtunut. Kyllä on, mutta aika harvakseltaan. Meidän mittakaavassamme tuokin aika ilman seksiä on jo paljon. En ole kirjoittanut, koska en ole jaksanut. Taisi mennä blogin alkuviehätys ohi. Mutta nyt lupaan kirjoitella vähän useammin.

Perjantaina harrastimme seksiä viimeksi. Se oli kylläkin aika mitäänsanomaton suoritus, tapahtuma. Hän tuli liian aikaisin ja minun osaltani homma jäi todella kesken. No, mutta eihän jokainen akti voi olla kympin suoritus. Perjantain jälkeen emme siis ole harrastaneen vällyhommia, vaikka Hän onkin kovasti yrittäny houkutella. Jostain syystä minulla on nyt vain halut ihan hukassa. Eilen nukkumaan mentäessä Hän yritti saada minut haluamaan, mutta laihoin tuloksin ja nukahdimme riidoissa. Hän suuttuu joskus, kun minä en vastaa Hänen haluihinsa tai tyrmään Hänen aloitteensa. Sitten Hän kitisee, ettei ole pitkään aikaan saanut pimppiä ja ettei minulla haluta enää koskaan. Edellisen viikon Hän oli yötöissä, joten silloin emme nähneet paljon yhtään, eikä siis harrastattu seksiä. Vaikka sillä viikolla minua halutti niin hemmetisti. Tämä taitaa olla taas jakso, jolloin meillä menee halut ihan ristiin.

En ole jaksanut edes yksin harrastella mitään kivaa. Hän kyllä sai oman käden kautta eilen, kun ei minulta saanut. Runkkasi riidan jälkeen. Luuli kai, että nukun.

Perjantain saldo: 1 kerta
Lauantain saldo: 0 kertaa
Sunnuntain saldo: 0 kertaa
Maanantain saldo: 0 kertaa