Jee, menkat alkoivat tänään ja pillerinkin olen jo ehtinyt popsia :) Kerrankin olen iloinen siitä, että menkat alkoivat. Kohta pääsee hommailemaan siis ilman penisvaatetta, vihdoinkin. On kyllä kovin ihmeellistä, että olemme harrastaneet seksiä kuukauden aikana ainoastaan sen viisi kertaa. Kylläpäs tämä tahti tässä alkaa tiheneen, kun pääsemme menkkojen jälkeen vauhtiin. Ainakin toivon mukaan..

Yövyin vanhempieni luona vain yhden yön. Söin kakkua ja hyvää ruokaa. Isä paistoi uunissa riekkoa ja lisukkeena oli pottuja ja kermakastiketta! Aivan mahtavaa ruokaa. Huomenna alkaa työt. Vähän jännittää, miten minä osaan pienten lasten kanssa olla. Pääsin töihin päiväkotiin, jos en ole sitä vielä kertonut..? 1-3 -vuotiaita pääsin hoitamaan ja luvassa siis vaipanvaihtoa ja pyllynpyyhkimistä. En ole koskaan vaihtanut lapselta vaippaa ja kantanutkin olen lasta vain muutaman kerran. En minä uskalla kantaa kymmenkiloista lasta/vauvaa. Ne on niin raskaita ja pelottaa, että tiputan. No, pitää vain rohkeana olla. Toivottavasti hyvin menee.