Heipähei taas. Taukoa ollut taas vähän, mutta eipä vällyjen välissäkään ole mitään huimia tapahtunut vasta kuin eilen. Vietimme iltaa Hänen kanssa. Katselimme pari leffaa, muutenkin vain olimme. Makasimme sohvalla, kun Hän pyysi raottamaan hieman paitaa, että pääsi tissiini käsiksi. Siitä se sitten taas lähti vähän niin kuin käsistä. Rakastelimme sohvalla pitkästä aikaa. Tuo sohva on kuin luotu rakasteluun! Se on tarpeeksi leveä ja kookas temmellykseen. On huippua, kun melkeinpä jokainen rakastelukerta tuntuu fantastiselta. Joskus se saattoi olla harvinaista, että rakastelumme tuntui minusta hyvältä. Se tuntui joskus vain ihan kivalta, OK:lta. Huomasin eilenki, että Hän tosissaan yritti olla tulematta liian aikaisin. Hän piti pieniä taukoja, mutta ei kumminkaan lopettanut: Hän suuteli rintojani kiihkeästi ja piti haluni yllä. Hän huomioi minua! Se on ihanaa! Varsinkin, kun vuosi sitten Hän olisi vielä rynkyttänyt omaksi ilokseen. Minä olen tällä hetkellä todella, todella rakastunut. Jotenkin tuntuu, että tämä avo-onni paranee vain. Hän huomioi minua, minä huomioin Häntä.

Viimeiset kolme viikkoa on mennyt nopeasti. Menkat alkaa taas lauantaina. Vastahan ne olivat! Viikon tauko seksille.