Onhan seksi paljon muutakin kuin yhdyntä! Menkkojen aikaan voi hyväillä monella tavalla puolin ja toisin. En minäkään ole usein vaimoni sisään menossa silloin, mutta voin antaa hänelle paljon muuta.

On, on! Mutta yleensä, kun puhun seksistä, tarkoitan juuri yhdyntään liittyvää. Kyllä me paljon menkkojenkin aikaan kiehnäämme sängyllä: minä hyväilen Häntä ja Hän minua. Minun alapäähäni on tosin porttikielto ihan kokonaan. Minä en muutenkaan tunne itseäni kovin halukkaaksi menkkojen aikaan, vaikka monet naiset sanovat, että halut vaan yltyvät.

Oletko muuten koskaan (oletan että olet) herättänyt miehesi siihen, että hyväilet häntä ja hänen kaluaan joka johtaisi sitten aamupanoille?

No, muutaman kerran kyllä olen. Muutaman kerran tuo yllätysherätys on johtanutkin aamupanoihin. Tosiasia on kuitenkin se, että Hän on erittäin, erittäin äreä, jos herätän Hänet kesken unien. Ja tosiasia on myös se, että minäkin olen todella ärtyisä, jos Hän herättää minut kesken unien. Saatan ärähtää todella kovastikin. Meillä ei siis paljoa yllätysaamupanoja tai -yöpanoja harrasteta. Ehkä kerran vuodessa, jos sitäkään.

Kauhea väsymys. Pitäisi odottaa pari tuntia ennen kuin Hän tulee kotiin ja sen jälkeen kyllä ei enää millään jaksa harrastaa vällypuuhia.  Olisi ihanaa vain halia ja pusutella. Eilenkään illalla ei ehtinyt olla yhdessä, kun minä laitoin nukkumaan jo kymmenen aikaan...ja olin todella äreä, kun Hän tuli kotiin ja herätti minut.