Ääh, miten ihmeessä tämä ajanvaraaminen voi olla näin vaikeaa?! Olen monesti jo mennyt puhelimen luo ja näppäillyt gynen numeron, mutta en ole vain uskaltanut painaa sitä luurimen kuvaa. Soitin äsken Hänellekin töihin ja valitin, kun en uskalla vaan. Hän tsemppasi ja käski soittaa Hänelle heti takaisin, kun olen saanut varattua ajan. Minua jotenkin on aina jännittänyt soittaa virallisiin paikkoihin. Nyt jännittää vielä enemmän, koska minä en haluaisi ollenkaan mitään gyneaikaa, mutta pakko mikä pakko.

Kauheaa vuodatusta. Nyt yritän ottaa itseäni niskasta kiinni ja soittaa.. Pitäisi vaan ihan spontaanisti napata kännykkä käteen ja soittaa äkkiä, ettei ehdi edes ajatella koko asiaa, mutta kun minä ajattelen kaikkea ihan liikaa! Minulla on jo kirjoitettuna muistilappu, että mitä pitää sanoa ajanvaraajatädille. Hölmöä? Ja sitten jos minä olen onnistunut tsemppaamaan itseni soittamaan ja luurin toisesta päästä alkaakin kuulua ihanaa odotusmusiikkia, niin voi että kun harmittaa vietävästi. Sitten pitää soittaa uudestaan, koska en jaksa koskaan odottaa, ja edessä on uusi tsemppaus ja siihen menee ainakin tunti.. Ja sitten ajanvaraus on tältä päivältä jo kiinni.

Jos minä nyt yritän...