Aivan hirvittävä flunssa. Minä inhoan kaikkia sairauksia yli kaiken! No, kukapa niitä nyt rakastaisikaan.. Onhan se hyvä syy pitää vähän "lomaa" koulusta, mutta ahdistaa ja ärsyttää tämä tukkoisuus ja kylmä vs. kuuma olotila. Tekisi mieli lappaa naamaan koko ajan särkylääkettä. Särkylääkkeillä kun saa ihan siedettävän olotilan itselleen.

Yritin äsken hieman nukkua. Varmaan nukuinkin tunnin verran, kun Hän kääntyi selälleen ja aloitti kunnon laulannan. Eikä Hän edes suostunut kääntymään enää kyljelleen. Uni olisi tehnyt niin makoisaa, kun jokainen lihas alkaa taas kipeytyyn. Nonni.. Kappas. 20minuuttia siitä, kun pyysin Häntä kääntymään selälleen. Nyt vasta meni pääkoppaan: kuorsaus loppui. Pitäisiköhän mennä yrittämään unta uudelleen? En jaksa. Kirjoitan tämän postauksen loppuun, kun en ole taas pitkään aikaan kirjoittanut mitään. Anteeksi. :(

Flunssasta sitten ihan aiheeseen. Seksi ei ole kieltämättä käynyt mielessä sitten perjantai aamuyön, kun puuhastelimme viimeksi sängyssä. Syynä flunssa ja menkat, jotka on tosin jostain syystä aivan käsittämättömän niukat! Periaatteessa seksiä voisimme harrastaa, koska tämmöinen pikkuvuoto ei minua millään lailla haittaisi, mutta kun tämä hemmetin räkätauti!

Hän tuli siis töistä perjantaina aamuyöstä, tai siis yhden jälkeen. Minä olin pitkästä aikaa päällä, mutta en loppuun asti, koska se asento ei ole mikään parhain O:n saamiseen. Lopun olimme lähetyssaarnaajassa ja sen kaikissa mahollisissa variaatioissa. Parhain variaatio on se, että minulla on jalat Hänen hartioillaan niin, että Hän on nojautuneena jalkoihini. Siis olen periaatteessa selälläni sikiöasennossa.. Ymmärsittekö? Sainkin O:n jossain rakastelumme keskivaiheessa, mutta Hänellä vain kesti ja kesti ja kesti, mikä on todella epätavallista. Tuli Hän sitten pian älyttömän rynkytyksen jälkeen. Naapurin mummo varmaan piti käsiä korvillaan, hih.