Sain kommentteja, kiitos Marja. Kursivoidut ovat siis kommentteja, alla on vastaus.

mikset rakastele menkkojen aikana? sehän on ihanaa?

Miksikö? Olemme kyllä kokeilleet sitä, mutta ei ole meidän juttu. Se on kamalan sottaista puuhaa ja ällöttävää mielestäni. Olen puhtauden perikuva, mitä nyt seksiin tulee. En anna Hänen nuolla minua, jos en ole pessyt ja hinkannut pimppaani kiiltävään kuntoon. Varsinkaan nyt, kun hän tyhjentää itsensä sisääni eikä kortsuun. Minua inhottaa jo se, jos Hän työntää sillille haisevaa penistä sisääni. Minulta menee kaikki halut, jos näen peniksen verisen hyytelön peittämänä. Ajatuskin kuvottaa. Enkä ole menkkojen aikaan mitenkään himokkaimmillaan. Monet naiset ovat sanoneet, että menkkojen aikaan himottaa eniten, mutta ei minua. Pari päivää ennen menkkojen alkua kyllä tekee mieli ja se tuli huomattua eilisen päivän saldossakin. Toiset tykkää, toiset ei.

saatko orgasmin hänen kanssaan?

Saan, nykyään. Ensimmäiset 2 vuotta olivat orgasmitonta aikaa. Sen jälkeen sain ehkä muutaman kerran vuodessa, siis yhdynnän aikana. Viimeiset puoli vuotta, vähän enemmänkin, on muuttanut minun osaltani seksiämme paljon, koska saan orgasmin melkein jokaisella rakastelukerrallamme. Jopa kaksi. Ehkä se johtuu osaltaan siitä, että Hän on alkanut huomioimaan ja tarkkailemaan minuakin seksin aikana.

blogisi on kiva mutta älä pilaa sitä puhumalla nussimisesta. on kauniimpiakin sanoja.

Nussiminen. Se tulee vaan aika luonnostaan, koska käytämme sanaa paljon. Voin minä puhua myös rakastelusta, seksin harrastamisesta. No problem. Kuulostaako naiminen yhtä pahalta kuin nussiminen?