Anteeksi kauheasti lukijat! Ehkä tämän blogin alkuviehätys on jo hieman laantunut, minun osaltani. Mutta lupaan kuitenkin kirjoitella aina kun tapahtuu.

En ole pitänyt oikein kirjaa sänkypuuhista, mutta yritän muistella. Hiihtolomaviikolla (pari viikkoa sitten) emme harrastaneet paljon mitään. Suurimman osan viikosta olin Hänestä erossa, toisella paikkakunnalla. Harrastimme seksiä muistaakseni vain keskiviikkona, kun kotiuduin. Loppuviikon olin sellainen vittupää että oksat pois! Viime viikollakaan emme harrastaneet paljoa, koska Hänellä oli iltaviikko töissä. Emme siis nähneet paljon ollenkaan - viisi minuuttia aamulla ja puoli tuntia illalla ennen nukkumaanmenoa, siis jos jaksoin odottaa Hänet kotiin.

Torstaina melkein pääsimme aktiin asti, mutta minä taas suutahdin jostain kesken leikkien eikä siitä sitte mitään tullut. Oli kyllä mahtavat esileikit ja minun alapääni kostui pitkästä aikaa niin mahtavasti. Mutta kiitos minun tyhmien ajatusten, siitäkään ei sitten mitään tullut. Perjantaina sitten pääsimme pitkästä aikaa tositoimiin. Harrastimme perjantaina seksiä kaksi kertaa. Hän nuoli minua pitkästä aikaa. Siis todella pitkästä aikaa! Viimeksi varmaan tuota nannaa saanut viime vuonna.  Nuoleminen on kuulunut ennen (kortsuaikaan) melkein jokaiseen aktiin. Joskus Hän on nuollut minua muuten vain, monta tuntia päivässä. Omaksi ilokseen ja tietenkin minun, mutta ei enää. Ikävää.

Perjantain nuolemisen jälkeen rakastelimme, sohvalla. Minä olin selälläni ja Hän päälläni. Hommien ja pesujen jälkeen teimme ruokaa. Söimme ja rakastelimme uudelleen. Hän tuli ensin leikillään rynkyttämään peppuani vaatteet päällä, mutta työnsi minut sitten sohvalle polvilleni ja rynkytti minua sen jälkeen ilman vaatteita. Ja todellakin rynkytti! Teimme sen takaapäin ja sitten siinä normaalissa asennossa. Emme kuitenkaan päässeet ihan loppuun asti, koska Häneltä loppui kunto. Eipäs se mitään haitannut, tuntui niin hiton hyvältä.

Lauantain seksisaldo oli myös kaksi kertaa. Harrastimme seksiä, kun tulimme perjantain baarireissulta kotiin, joskus neljän aikaan lauantaiaamuna. Tai siis minä olin ollut baarissa, Hän ei. Pienissä sievissä sitten olin ja olihan sitä penistä pakko saada. Teimme pitkästä aikaa loppuun asti niin, että ratsastin Hänen päällään. Hän pitää tuosta asennosta erityisen paljon, minä tosin en, koska eipä tuo oikein tunnu missään. Aamulla minulla oli pienimuotoinen krapulanpoikanen. Hän heräsi jo yhdeksältä, minä tuhisin vielä kaksi tuntia sängyssä. Yhdeltätoista heräsin ja minä sain kerrankin aamupanot! Yleensä se on Hän, joka ne aamupanot saa, koska minä herään Häntä usein paria tuntia aikasemmin. Hänen aamupanot ovat jo minun päiväpanot. Kyllä se on muuten ihan totta, että aamupanoilla lähtee päivä ihan mukavasti käyntiin.

Ehdimme muuten harrastaa lauantain aamupanot juuri ennen menkkojen alkua. Sperman mukana valui jo punaistakin, jos joku sen halusi tietää. Nyt on sitten se viikon tauko seksissä. Juuri, kun pääsimme hyvään alkuun.