Pitkästä aikaa taas. Tosiaan, olin viime viikon kipeänä. Menkatkin häiritsivät vällyhommia ja vielä viikonlopun vierailu anoppilassa. Ja tämä viikko menee ihan plörinäksi, koska Hän on iltatöissä eli tulee kotiin aina kello kahdentoista jälkeen. Sitten ensi viikolla on hiihtoloma, jolloin minä matkustan hieman etelämmäs. Tosin tulen kyllä puolessa välissä viikkoa takaisin, jolloin ehtii hommailla.

Minun täytyy oikein pinnistellä muististani, koska viimeksi oikein olemmekaan harrastaeen petipuuhia. Taisi olla keskiviikko ja torstai. "Nuha lähtee nussimalla." No, en kyllä tiedä auttoiko asiaan ollenkaan. Keskiviikkona emme olisi harrastaneet seksiä ellei minulla olisi panettanut ihan maan vietävästi! Piti kinuta ensin koko illan, sitten sängyssä Hän katseli televisiota ja minä hinkutin peppuani Hänen etumustaan vasten. Yritin koko ajan olla kiinni Hänen peniksessään. Hän vain hihitteli vieressä. Kun televisio meni kiinni, Hän kääntyi minun selkääni vasten ja ujutti peniksensä minuun. Tuli oikein yllätyksenä. Minä kun melkein jo suutuin Hänelle, kun ei koskaan enää saa! En minä varmaan edes ollut seksikkäimmilläni räkä poskella.

Torstain petipuuhista en kovin muistakaan mitään. Se oli sitä normaalia seksin harrastamista. Ei mitään erikoista tai päätä huimaavaa. Jonakin päivänä harrastin myös matokivaa. Himot iski yllättäen. Sainkin neljä isoa O:ta ;)