Tämä päivä on pyhitetty siivoukselle. Jep, laitoin jo likapyykkiä pyörimään koneeseen ja vielä monta koneellista luvassa. Varmaan joudun vielä huomennakin pyykkäämään. Sitten pitäisi tiskata ihan hirveän kauhistuttavan ällöttävä kasa lika-astioita. Tiskaamisessa menee ainakin tunteroinen. Ajattelin myös siivota koko huushollin. Pitää siistiä paikkoja, imuroida, luututa pöydät, hyllyt ja lattiat. Sitten lopuksi ja kaiken kunniaksi ajattelin tehdä banaanisuklaamuffineja, nam!

Viikonlopuksi luvattiin pariakymmentä astetta lampöä. Mukavaa, kun ei tarvitse pikkusiskon yo-juhlissa lauantaina ainakaan hytistä kylmissään :) On se ihme, kun aina kesäkuun aluksi ilma osaa lämmetä. Viikko sitten satoi vielä lunta/räntää.

Ja sitten blogin aiheeseen, seksiin.

Sunnuntaina rakastelimme muistaakseni pari kertaa. Ensimmäinen kerta oli ihan normi, paitsi että kaikki tapahtui sohvalla. Toinen kerta oli normaalia pidempi. Esileikkineen päivineen kesto oli ehkä vähän reipas tunti. En pidä pitkistä rakasteluista, mutta tämä kerta oli ihan virkistävä. Oli mukava halia, silitellä, suudella ja olla alasti toisen lähellä ilman seksiä. Yleensä heitämme äkkiä vaatteet pois ja alamme hommiin ilman sen kummempia esileikkejä. Nyt oli kunnon esileikit ainakin. Itse aktikin oli hyvä, mutta ei parhaimmasta päästä todellakaan. Semmoista keskivertoa, hieman hellempää ja hidastempoisempaa kuin normaalisti. En saanut, mutta ei se siinä ollutkaan pääpointtina. Pääpointtina oli läheisyys ja hyvä olo. Maanantaina pidimme välipäivän. Molemmat olivat niin väsyksissä. Eilen harrastimme seksiä kerran. (Tai oikeastaan se meni jo tämän vuorokauden puolelle.)

Hän tuli kotiin joskus ennen puoltayötä. Hän oli käynyt kaverinsa kanssa kahvilla. Lähtenyt kotoa kahdeksan aikoihin ja oletin tietenkin, että kahvilla ei mene sen enempää kuin tunti, pari tuntia korkeintaan. Kymmeneltä aloin vilkuilla kelloa ja vähän huolestua. Puoli yhdeltätoista olin todella huolissani ja mielikuvitukseni laukkasi hurjaa vauhtia: Hän on naisissa, Hän on ollut onnettomuudessa ja makaa teholla tai on pahimmassa tapauksessa kuollut. Hänestä ei kuulunut mitään. Yhdeltätoista aloin vittuuntua. Hän tuli kotiin ja minä olin jo peiton alla. Minä en tajua, miksei Hän voi ilmoittaa minulle, jos Hänelle tulee muuta menoa tai menee yliajaksi. Hän sanoi minulle yöllä, että luuli minun taas soittavan Hänen perään. Hän kyllä ajatteli ilmoittaa, että menee pidempään, mutta ajatteli sitten, että minä kuitenkin soitan. Pah. Minä en todellakaan enää jaksa soitella Hänen peräänsä. Minä olen aina joutunut soittamaan, nyt en enää jaksa. Tämän yöllisen riidan ja sovittelujen perään harrastimme pikaseksiä.

Tänään emme varmaan tee mitään, koska Hän on töissä puoleenyöhön asti. Mutta nyt on pakko mennä tiskaamaan. Maha kurnii siihen malliin, että kohta on saatava ruokaa. En minä ruokaa voi edes tehdä, koska kaikki astiat ovat likaisena. Hmph.